piątek, 31 sierpnia 2012

Jeeeee zostałam nominowana :D


Hej ho w piątkowy wieczór!
Zostałam nominowana przez "Odrobina przyjemności" do Versatile Blogger Award, czyli nagrody przyznawanej Blogom Uniwersalnym i Wszechstronnym. Muszę przyznać, że nagroda bardzo mnie miło zaskoczyła, ale jednocześnie zmobilizowała do pisania na różne tematy.
W każdym razie baaardzo dziękuję Renie! :)

A teraz zasady:
  • nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów,
  • ujawnić 7 faktów o sobie,
  • podziękować nominującemu blogerowi u Niej/Niego na blogu,
  • pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
15 nominowanych przeze mnie blogów:  
  1. Kachna z blogiem "Emigrantka z miłości"
  2. Helka z blogiem "Mish-Mash-Mission"
  3. Drui z blogiem "Układanka z codzienności"
  4. Kruszynka z blogiem "Book and cooking"
  5. Anna Denis z blogiem "Fabryka pomysłów"
  6.  Asieja z blogiem "Ciastko z marzeń (...)"
  7. Nina z blogiem "Nina w kuchni"
  8. Małgosia z blogiem "Pieprz czy wanilia"
No i tu muszę Was wszystkich przeprosić. Nie jestem w stanie podać więcej blogów. Nie dlatego, że na to nie zasługują, tylko po prostu ich nie znam. Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, więc ciężko mi nimi "sypać z rękawa". Odwiedzam na razie tylko kilka- te, które wydają mi się ciekawe. Dlatego sorry winnetou, więcej grzechów nie pamiętam...
7 faktów o mnie :)
  1. chciałabym nauczyć się więcej języków,
  2. brakuje mi do tego mobilizacji, a dokładniej kopa w d* :(
  3. pracuję w banku,
  4. tak, jak bloggerka Rena, nie lubię zupy pomidorowej,
  5.  pochodzę z Gdańska,
  6. byłam tambourmajorką,
  7. jestem zmarźlakiem!
Teraz wypadałoby dodać jeszcze kilka słów o tym wyróżnieniu, ale ni jak nie mogłam znaleźć w internecie początku tego miłego, ale jednak łańcuszka :)
Zatem kończę swój dzisiejszy post kolejnym logo Versatile Blogger Award i idę delektować się piątkowym wieczorem :D


Do jutra! Będzie soczewica na talerzu :)



5 komentarzy:

  1. Tu już w tym uczestniczyłam :))

    http://mish-mash-mission.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger.html

    Pozdrawiam i dzięki za nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję, bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Ci bardzo za wyroznienie:) Wow! I to na pierwszym miejscu!:)
    W najblizszym czasie postaram sie wypelnic wszystkie formalnosci jakie spoczywaja na osobie nominowanej;)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem zmarzlakiem, ale pomidorową lubię baardzo! dziękuję za nominację:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, miło, że aż tak podoba się moje blogowanie. Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...